Trots op je huisstijl

Jouw visuele gezicht

Wil jij indruk maken bij jouw ideale klanten? En daarmee potentiële klanten trekken? Benut de kansen die een sterke huisstijl biedt.

Een huisstijl geeft een visueel gezicht aan jouw verhaal. Het is meer dan een logo. Het versterkt de identiteit. Het geeft onderscheiding ten opzichte van concurrenten. Het biedt je merk kansen.

 

Ben jij herkenbaar door een sterke huisstijl?

Jouw ideale klant herkent zich in jouw missie, is nieuwsgierig naar wat je verteld en voelt zich vertrouwt bij jouw onderneming.

Het kan ook dat je een huisstijl hebt, maar het klopt niet bij nieuwe inzichten. De kleuren, het lettertype, de vormen... het komt niet meer overeen.

Stop met onzeker zijn over je huisstijl. We nemen je verhaal serieus en vertalen dit door naar een sterke identiteit.  Een update van de huidige huisstijl draagt ook bij.

De kracht van een goede huisstijl

Jouw verhaal vertaalt naar een unieke identiteit geeft een goed gevoel. Je diensten en producten afgestemd op je ideale klant.

Je bent trots en je draagt uit wie jij bent. Je wil het laten zien. Je wordt zichtbaarder. Jouw ideale klant komt jou tegen en wordt nieuwgierig. Zo hoef je niet onzeker te zijn en ben je gemotiveerd om zichtbaar te zijn.

Voorbeelden huisstijl ontwikkeling

Wil jij ook een uitblinkende huisstijl, logo of beeldmerk?

Vraag een offerte aan

Wat een sterke huisstijl je oplevert:

 

  1. Je bent herkenbaar
  2. Je hoeft niet meer onzeker te zijn over je huisstijl
  3. Een boost voor je zelfverzekerdheid 
  4. Je wil gezien worden met je uitblinkende huisstijl
  5. Je staat sterk in de markt. Je huisstijl maakt ideale klanten nieuwsgierig naar jouw onderneming
  6. Je wekt vertrouwen. Je betrouwbaarheid zorgt ervoor dat klanten die laatste stap durven te zetten waardoor je omzet groeit.

Hoe wij dit willen doen?

Bekijk de 5 stappen die wij volgen voor uitblinkende huisstijl ontwerpen.

5 stappen voor een logo ontwerp

  1. Strategiebepaling

    Wat ga je doen? Voor wie? En op welke manier? In de strategiefase wordt de doelgroep helder. Wie zijn je klanten en hoe worden zij graag aangesproken. Wat is je visie en je missie? Wat zijn je kernwaarden? Deze antwoorden geven invloed op de stijl die past bij de doelgroep.

  2. Onderzoek

    Wie zijn de concurrenten? Nee, we willen geen kopie maken. Wel wordt er zo duidelijk wat wij niet gaan doen. Je wil immers geen kopie van je concurrenten zijn, maar uitblinken en onderscheiden. Jij bent tenslotte uniek.

  3. Creëren

    Nu wordt het visueel. Gedachten en ideeën worden op papier gezet. Ja zeker, ouderwets met potlood en papier. Dit proces resulteert in vellen vol logo’s. Tijdens dit proces ontdekken wij dat niet elk idee werkt. Deze fase wordt gekenmerkt in zwart en wit. Kleur komt later...

  4. Selectie maken

    Als de schetsfase eindigt dan kiezen wij 3 schetsen. Deze 3 schetsen werken wij digitaal uit. We gaan ook kijken welke kleuren er passen bij jou. Zijn wij tevreden? Dan sturen we ze digitaal per mail toe. Nu is het tijd voor op- en aanmerkingen van jou kant.

  5. Uitblinkend resultaat

    We verwerken je input. We sturen je een nieuwe versie toe en herhalen dit tot de huisstijl perfect past. We helpen je totdat je 100% tevreden bent.