Een huisstijl geeft een visueel gezicht aan jouw persoonlijke verhaal. Het is meer dan een logo. De huisstijl zorgt dat alle losse elementen waarmee je communiceert een bijdrage levert aan je bedrijfsherkenning. Het versterkt de identiteit en biedt kansen als je het consistent naar voren brengt.
Een goede huisstijl bestaat uit een combinatie van 5 grafische basiselementen.
Jouw ideale klant herkent zich in jouw missie, is nieuwsgierig naar wat je verteld en voelt zich vertrouwt bij jouw onderneming. Je persoonlijke verhaal is de rode draad voor je huisstijl. Wanneer deze samenkomen dan val jij op in een verzadigde markt en creëer je een uitblinkende identiteit waarmee je diensten en/of producten afgestemd is op je ideale klant.
Mocht jij een verouderde huisstijl hebben. Die niet klopt bij nieuwe inzichten. De kleuren, het lettertype, de vormen... het komt niet meer overeen met de nieuwe weg die jij op gaat. Vraag naar de mogelijkheden van een re-branding.
Schakel hulp in om je verhaal te vertalen naar een doeltreffende identiteit. Waarop je trots kunt zijn en draag uit wie jij bent. Je wilt zichtbaar zijn. En je wordt zichtbaarder.