Ieder verhaal is uniek. Die verhalen maken wij zichtbaar. Toch straalde onze eigen huisstijl dit verhaal niet uit. Tijd voor ons eigen gezicht. Het resultaat zie je hier op onze website, op social media en misschien ontving je het ook al in je brievenbus. Je leest hier meer over deze grote verandering.
Wij stelde onszelf de vraag: ‘wat doet lv design en waarom?’.
Wij vertellen verhalen die leven in de harten van mensen en organisaties. We zorgen dat verhalen en complexe inhoud begrijpelijk en herkenbaar is bij een breed publiek.
Waar staan wij voor?
Ook dit antwoord helpt bij het ontwerpen van een persoonlijke en herkenbare huisstijl. Wij helpen mensen en organisaties op een creatieve manier, we zijn hierin eigenzinnig en professioneel. Wij zijn betrokken in het zichtbaar maken van unieke verhalen. Wij zijn toegankelijk en makkelijk benaderbaar. Onze opdrachten vervaardigen we met veel toewijding. Er ontstaan 5 kernwaarden: creatief, professioneel, betrokken, toegankelijk en toewijding.
Hoe wij ons eigen hart hebben vormgegeven?
Genoeg geschreven, genoeg nagedacht. Het is tijd voor de tekentafel! Het schetsen begint. Na vele probeersels werd duidelijk dat dit gecombineerd mag worden. Zo gezegd, zo ontstond: We helpen mensen aan een gezicht, hebben liefde voor deze verhalen en combineren onze eigen initialen.
Ontwikkeling herkenbare huisstijl
We passen de kleurenpsychologie toe. Bij blauw begint ons visuele verhaal. Hiermee stralen we vertrouwen en professionaliteit uit. Roze geeft ons verhaal zorgzaamheid en toont onze betrokkenheid. Met geel geven we ons verhaal een vriendelijk en energiek karakter.
Wij versterken de huisstijl met terugkerende beeldtaal en simpele figuren. Dit zijn visuele vormen en figuren die niet te complex zijn. De focus moet duidelijk zijn. Visuele beeldmateriaal versterkt de geschreven tekst. Zo breng je de boodschap duidelijk over.
Ons verhaal in video
Onze belofte is niet voor niets:
Lv design zet verhalen om in beeld.
Je kent het vast wel, bij een loodgieter lekt de kraan thuis, wij hadden dit ook. Nu niet meer. Wel realiseerde we ons extra dat het maken van een sterke branding veel kennis met zich meebrengt. Wil je, jouw verhaal ook visueel goed en duidelijk overbrengen. Kun je hier hulp bij gebruiken?