Een nieuwe naam voor een ambitieuze organisatie die adviseert om panden alarm, brand en inbraak veilig te maken. We ontwikkelde een merknaam die zorgt dat je ook dit actiepunt kunt afvinken van je bedrijfsactiviteiten.
De naam bekt goed en geeft het bedrijf persoonlijk. Om Vink Veilig nog krachtiger en herkenbaarder neer te zetten ontwikkelde wij een opvallende huisstijl en website.
Visuele identiteit: uniek en persoonlijk
Wil je weten wat visuele communicatie kan doen voor jouw organisatie?
Unieke beeldmerk:
eigen karakter
In het beeldmerk zitten subtiele verwijzingen naar de organisatie. Zo is een vuurvlieg een knipoog naar het vuur dat de organisatie wil voorkomen of vertragen door het advies dat zij geven. De vleugels verwijzen naar het lemniscaat symbool en benadrukken dat het noodzakelijk is om doorlopend te werken aan brandpreventie. Het afkunnen vinken van je actiepunt komt terug in de duim omhoog.
Kleurpallet:
Fris en opvallend
Veel organisatie kiezen voor rood, wij niet. Vink Veilig heeft een opvallend kleurpallet door de kenmerkende groene kleur. Deze felle kleur benadrukt de goede en veilige afronding van projecten. De toevoeging van de groenblauwe kleur maakt het kleurpallet contrastrijk. Een donkerblauwe kleurtoon brengt rust in dit pallet. De kleurcombinatie laat Vink Veilig opvallen tussen bestaande organisaties in brandpreventie.
Typografie: Modern en helder
De organisatie is direct, persoonlijk en geeft duidelijkheid. Dit wil je ook in je schriftelijke communicatie uiten. Er is gekozen voor 2 lettertypen die goed passen bij de organisatie.
Website
Geef je visuele identiteit een boost en voeg jouw unieke merkstem toe. Laat klanten, medewerkers en fans jouw verhaal zien én horen.
Wij zijn er om jouw verhaal een krachtige visuele identiteit te geven die impact maakt. Laat ons je begeleiden om jouw eigen, unieke stem te laten horen. Samen raken we harten!