Is jouw unieke verhaal herkenbaar?
Een huisstijl is het visuele gezicht dat de bedrijfsidentiteit versterkt.

Wat een huisstijl doet:
‘Jouw ideale klant herkent zich in jouw missie, is nieuwsgierig naar wat je verteld en voelt zich vertrouwt bij jou onderneming.’
Dus ben jij opzoek naar een huisstijl die een visueel gezicht geeft aan jouw unieke verhaal?
Daar zijn wij! Wij maken het visuele gezicht waardoor medewerkers, supporters en klanten je verhaal vertellen.
De huisstijl brengt alle losse communicatie-elementen samen. Deze krachtige grafische vormgeving geeft impact.

Een huisstijl bestaat uit 5 grafische basiselementen:
- Logo
beeldmerk en/of woordmerk - Typografie
eenzelfde lettertype voor je communicatie - Keur
gebruik een kleurenpallet en verhoog je herkenning - Vormentaal
illustraties, iconen en foto’s, maar ook een vast stramien - Tone of voice
de stem van de organisatie


Jouw unieke verhaal is de rode draad voor de huisstijl. Wanneer deze samenkomt met het product of dienst dat je aanbiedt, dan val je op in een verzadigde markt
Heb jij een verouderde huisstijl?
Je voelt dat deze niet klopt bij de nieuwe inzichten. De kleuren, het lettertype, de vormen… het voelt niet goed meer. Het past niet bij de nieuwe weg die jij op gaat. Denk dan aan re-branding.
Wij helpen om je verhaal te vertalen naar een doeltreffende identiteit.
Maak jij al indruk bij jouw ideale klant?
Benut de kansen die je krijgt door een passende huisstijl, beeldmerk of logo!
Deze 5 stappen volgen wij bij een huisstijl ontwerp:

- Strategiebepaling
Wat ga je doen? Voor wie? En op welke manier? In de strategiefase wordt de doelgroep helder. Wie zijn je klanten en hoe worden zij graag aangesproken. Wat is je visie en je missie? Wat zijn je kernwaarden? Deze antwoorden geven invloed op de stijl die past bij de doelgroep. - Onderzoek
Wie zijn de concurrenten? Nee, niet om te kopiëren. Wel wordt het duidelijk wat wij niet gaan doen. Je wil geen kopie van je concurrenten zijn, maar uitblinken en onderscheiden. Jij bent tenslotte uniek. - Creëren
Visueel maken! Gedachten en ideeën worden op papier gezet. Ja echt waar, ouderwets met potlood en papier. Dit proces resulteert in vellen vol logo’s. Tijdens dit proces zien wij dat niet ieder idee werkt. Deze fase kenmerkt zich nog in zwart en wit. Kleur komt later. - Selectie maken
De schetsfase eindigt. Wij kiezen 3 schetsen. Deze werken wij digitaal uit. En er komt kleur. Zijn wij tevreden? Dan ontvang je ze digitaal, per mail. Nu is het tijd voor op- en aanmerkingen van jou kant. - Uitblinkend resultaat
We verwerken je input. We sturen je een nieuwe versie toe en herhalen dit tot de huisstijl perfect past. We helpen je totdat je 100% tevreden bent.