Maakt jouw unieke verhaal impact?
Een huisstijl is het visuele gezicht dat de bedrijfsidentiteit versterkt.
Een huisstijl brengt:
‘Herkenning bij jouw ideale klant, je maakt ze nieuwsgierig naar wat je verteld en ze voelen zich vertrouwt bij jou onderneming.’
Ben jij opzoek naar een huisstijl die een visueel gezicht geeft aan jouw unieke verhaal?
Daar zijn wij! Wij maken het visuele gezicht waardoor medewerkers, supporters en klanten je verhaal vertellen.
De huisstijl brengt alle losse communicatie-elementen samen. Deze krachtige grafische vormgeving geeft impact.
Wat hoort erbij een huisstijl:
- Logo
beeldmerk en/of woordmerk - Typografie
eenzelfde lettertype voor je communicatie - Kleur
gebruik een kleurenpallet en verhoog je herkenning - Vormentaal
illustraties, iconen en foto’s, maar ook een vast stramien - Tone of voice
de stem van de organisatie
Jouw unieke verhaal is de rode draad voor de huisstijl. Wanneer deze samenkomt met het product of dienst dat je aanbiedt, dan val je op in een verzadigde markt
Heb jij een verouderde huisstijl?
Je voelt dat deze niet klopt bij de nieuwe inzichten. De kleuren, het lettertype, de vormen… het voelt niet goed meer. Het past niet bij de nieuwe weg die jij op gaat. Denk dan aan re-branding.
Wij helpen om je verhaal te vertalen naar een doeltreffende identiteit.
Benut de kansen die je krijgt door een passende huisstijl, beeldmerk of logo!
Eerder gemaakte huisstijlen
Logo en huistijlHeijPa
LogoGouweloos
IdentiteitFB Vastgoedzorg
Deze stappen volgen wij bij een huisstijl ontwerp:
Deze stappen volgen wij bij een huisstijl ontwerp:
Dit is hoe het werkt:
We kijken of we een goede match zijn voor dit traject. Zo ja? Jij mag aan de slag. Als voorbereiding op de sessie hebben we een huiswerkopdracht.
Super fijn dat je voorbereid bent op ons vragenvuur. Het doel van deze sessie is om te ontdekken wat voor bedrijf, onderneming of organisatie we voor ogen hebben. Welke visie je hebt en wat je wil uitstralen naar je doelgroep. Lekker de diepte in.
Er volgt een onderzoek naar jouw ideale doelgroep. We zoeken de concurrentie op en zetten de kernwaarde op papier.
In de vorige sessie is je merkidentiteit vastgesteld. Alle informatie is de basis om te gaan ontwerpen. De eerste ideeën worden geschetst en worden verwerkt in 3 voorstellen. Hieruit volgt een gezamenlijke brainstormsessie. Dit is het begin van de ontwikkeling van de unieke huisstijl.
Samen maken we het ideale beeldmerk dat jouw verhaal versterkt. We kiezen het kleurpallet en creëeren de bijbehorende elementen die zorgen voor herkenning. Dit gaan we doorzetten naar meer communicatiemiddelen, zoals je visitekaart.
Alle stappen zijn gezet. Dit mag gevierd worden. Het is tijd om jouw podium te pakken!
Maak jezelf en je team gedenkwaardig!
Benieuwd wat een dosis creativiteit voor jouw organisatie kan betekenen?